ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה

5
(458)

ביטוח ביטול מכל סיבה

ביטוח ביטול טיסה, נועד למקרים בהם רוכשים חופשה, אולם לא בטוחים שהיא אכן תצא לפועל. ביטוח ביטול טיסה, מתיר את ביטול החופשה, הטיסות, וכל שירותי התיירות שנרכשו, עד 12 שעות לפני הטיסה, וקבלה בחזרה של 80% מהעלות הכרטיסים שבוטלו. הסיבה בגינה ניתן לבטל את החופשה אינה חשובה, זו יכולה להיות כל סיבה שהיא, אולם היא צריכה להיות מיוזמת המבוטח. ביטוח ביטול טיסה, כיסוי זה מאפשר התנהלות גמישה ומבטיחה למבוטח את השקט והביטחון, להזמנת החופשה ללא חשש. ע”מ לבצע השוואת מחירים עבור כיסוי  ביטוח ביטול מכל סיבה השוואת מחירים

למה לעשות ביטוח ביטול טיסה

ביטוח טיסה יחסוך לכם את הטרחה ואת הלחץ הכרוכים סביב הביטול. גם אם סגרתם את הכל לקראת החופשה – ימי חופש מהעבודה, בייביסיטר לילדים ומקום בבית המלון, יש תמיד אירועים לא צפויים שעלולים להפתיע אתכם ברגע האחרון. הם יכולים להיות משמחים כמו חתונת בזק של בן משפחה קרוב או חלילה מחלה פתאומית. במקרה של פספוס טיסה, ביטוח ביטול טיסה ישאיר אתכם מכוסים ויימנע מצב שבו תצטרכו לשלם דמי ביטול גבוהים. טריפ גרנטי מאפשרת לכם לבטל כרטיסי טיסה ברגע האחרון מכל סיבה שהיא – גם אם החלטתם ברגע האחרון פשוט לבטל וליסוע למקום אחר!

באילו מקרים ניתן להפעיל ביטוח ביטול טיסה?

ישנם שני סוגים של ביטוח ביטול טיסה: סוג אחד של פוליסה הוא כזה שמאפשר למבוטחים לקבל החזר עבור הכרטיס הלא מנוצל רק במקרה שסיבת אי העלייה על המטוס הייתה רפואית או מוות של קרוב משפחה.
הסוג השני של הפוליסות בתחום זה מקיף יותר, ומקנה למבוטח ראש שקט באמת. פוליסה שכזו ניתן להפעיל – ולקבל את ההחזר הכספי – בלי קשר לסיבת הביטול של הטיסה. למעשה אין בכלל צורך לנמק מדוע לא מימשתם בסופו של דבר את הרצון לצאת לחו"ל ולא נדרשת הצגת אישורים כלשהם לגבי ביטול היציאה מהארץ. הכלל פשוט: אם לא טסתם, אתם זכאים להחזר – כל עוד ביטול הטיסה התבצע לפחות 12 שעות לפני מועד ההמראה.
תנאי נוסף לתקפות הפוליסה הוא רכישתה תוך לא יותר מ-7 ימים ממועד קניית הכרטיס ולפחות 14 ימים לפני מועד היציאה לחופשה.

האם המידע היה מועיל עבורכם ?

נשמח שתדרגו אותנו 5 כוכבים

נשמח לליק לדף הפייסבוק שלנו

לחץ כאן 🙂

כתיבת תגובה

איתור כספים אבודים / פנסיות לא פעילות 100%

כל הפרטים נקלטו בהצלחה.
אנו מעבדים את הנתונים ויוצרים קשר עם הדו"ח הראשוני.
איתור כספים "ביטוח בדיגיטל"

לשיחת יעוץוואטסאפ