ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד
באמצעות קבוצת נבו - אוחנה תומר סוכנות לביטוח
לקבלת הצעה ע"י נציג טלפוני

אז איך זה בדיוק עובד?
לפני שנוסעים לחו''ל,ודאו כי אתם מכוסים בשלושה צעדים פשוטים
נוסעים לחו״ל?
רוכשים פוליסת ביטוח של PassportCard
כרטיס PassportCard
פעם ראשונה ? הכרטיס פג תוקף? באחת מנקודות החלוקה שלנו בנתב"ג: טרמינל 3 – שרוול D או טרמינל 1- בין השערים 37-38
קרה לכם מקרה בחו"ל?
המזוודות לא הגיעו? מקרה רפואי בחו”ל? הטעינו כסף ישירות באופן עצמאי ומיידי באפליקציית ה- PassportCard Pocket או צרו איתנו קשר בצ'אט WhatsApp במספר: 050-670-8544
פוליסה יומית/שנתית
נוסעים פעם או פעמיים בשנה? זו הפוליסה שלכם.
תוכנית ביטוח הנסיעות שלנו מכסה את כל הצרכים שלכם בחו"ל:
- כרטיס PassportCard לתשלום במקום של הוצאות רפואיות בחו"ל.
- פטור מהשתתפות עצמית, בכל השירותים הרפואיים עליהם תשלמו באמצעות הכרטיס.
- הטסה רפואית לישראל, בליווי צוות וציוד רפואי.
- פינוי אווירי ממקום האירוע.
- גבול אחריות גבוה במיוחד – 5,000,000$
- כיסוי במקרה של רעידת אדמה.
- מוקד חירום וסיוע למבוטח ולבני משפחתו – 24 שעות ביממה.
- חדר רופאים טלפוני בעברית – 24 שעות ביממה.
התאמה אישית של התכנית, באמצעות הרחבות בתשלום:
- כל סוגי הטיולים – כולל טיולי תרמילאים, ספורט אתגרי וסקי.
- כל מצב רפואי – כגון, הריון והחמרה של מצב רפואי קיים.

שאלות נפוצות
מה עושים במקרה של מצוקה רפואית בחו"ל?
התקשרו אלינו. אנחנו נכוון אתכם למרפאה הקרובה ונטען את הכרטיס שלכם בסכום המתאים, כדי שתוכלו לשלם לרופא, בלי להוציא כסף מהכיס.
מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?
המוקד פועל 24 שעות ביממה, ומספק פתרון מיידי לכל בעיה – כולל מצוקה רפואית, אבדן מזוודות, גניבה ומקרי חירום.
אילו מדינות כלולות בתכנית הביטוח של PassportCard?
כל מדינות העולם. אנחנו מלווים אתכם בכל מקום ובכל זמן, כדי להבטיח שתוכלו ליהנות מחופשה בראש שקט.
האם הכרטיס המגנטי בתוקף אחרי החזרה ארצה?
בהחלט. לפני הנסיעה הבאה, פשוט התקשרו אלינו ואנחנו נפעיל אותו במקום.
האם תוכניות הביטוח מכסות גם נשים בהריון?
כן. אפשר לרכוש הרחבות של תכנית הביטוח, בהתאם לשלב בהריון ולאופי שלו.
מיהי החברה המבטחת?
"הפניקס חברה לביטוח בע"מ", אחת מקבוצות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל.
מה קורה במקרה של קיצור, ביטול או דחיית נסיעה?
התקשרו אלינו, ואנחנו נבדוק את הזכאות שלכם לכיסוי, על פי הפוליסה.
איך מקבלים את כרטיס PassportCard, לפני הנסיעה?
פשוט. רוכשים פוליסת ביטוח, והכרטיס יחכה לכם בעמדות שלנו בנתב"ג.
לצפייה בסרטון, לחץ כאן
האם תוכניות הביטוח מכסות גם חולים במחלות כרוניות?
כן. PassportCard מאפשר לכם ליהנות מביטוח הנסיעות המתקדם בעולם, בכל גיל ובכל מצב רפואי (בכפוף לחיתום רפואי).
תביעות
הגשת תביעה
רוצים להגיש תביעה?
אתם מוזמנים לגלוש ל- PassportCard שלי – האיזור האישי שלכם, המאפשר לכם פתיחה, ניהול ומעקב תביעות בלחיצת כפתור.
- במקרה של אבדן מזוודות – גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. כשתחזרו לארץ,הכנסו לאיזור האישי ומלאו את פרטי התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד ומסמך שמציין את עלותו.
- קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? חבל, אבל לא נורא. הכנסו לאיזור האישי, מלאו את פרטי התביעה וצרפו אליו קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם. אנחנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.
- במקרה של גניבה – הכנסו לאיזור האישי, מלאו את פרטי התביעה, צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אוויר או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.
- במקרה של גניבת טלפון נייד בחו"ל? אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים. לחץ כאן להנחיות.
כמו כן, באפשרותכם להוריד את טופס התביעה הרלוונטי, למלא אותו ולשלוח אלינו בצירוף המסמך המתאים.
לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:
האיזור האישי – PassportCard שלי, בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.
אימייל – pcsr@passportcard.co.il
מענה אנושי בצ'אט בווטסאפ- 0506708544
פקס – 972-9-8920931+
דואר – ת.ד.8767 נתניה 42504

האם הביטוח כולל כיסוי לעוסקים בספורט אתגרי?
כן. אנחנו מציעים הרחבה מיוחדת לעוסקים בספורט אתגרי ביבשה, בים ובגובה, וגם הרחבה מיוחדת לעוסקים בספורט חורף.
הרחבות אלה מיועדות לעוסקים בענפי הספורט האלה כתחביב בלבד. אם אתם ספורטאים מקצועיים, אתם מוזמנים לפנות אלינו, כדי לקבל מידע על פתרונות מיוחדים עבורכם.
האם ביטוח הנסיעות מוגבל לטווח גילאים מסוים?
לא. אנחנו מאפשרים למבוטחים בכל גיל ליהנות משקט נפשי, במהלך הטיול שלהם בחו"ל (בכפוף לחיתום רפואי)
מה עושים במקרה של אובדן כרטיס?
קודם כל, חשוב לדעת שהביטוח שלכם בתוקף גם ללא הכרטיס. אם איבדתם אותו, התקשרו לשירות הלקוחות שלנו, ואנחנו ננפיק לכם כרטיס חדש.
אילו נותני שרות רפואי מכבדים את PassportCard?
כרטיס PassportCard תקף בכל המרפאות ובתי המרקחת בעולם, המכבדים MasterCard ו Visa.
האם צריך לשמור מסמכים אחרי טיפול רפואי?
כן. המסמכים יסייעו לנו להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר. מידע נוסף על המסמכים השונים תוכלו למצוא בעמוד התביעות.